Mx2K.com – Toute l’actualité Cross en France et US › Forums › Discussion générale › 2eme manche 250 a troy…..
They just finished the parade lap…Lets see if RC can stay perfect…The holeshot goes to…Carmichael followed by Cooper and Roncada…
Lap 1 – Ramsey stalled his bike and is running last now…RC already has a 5.5 second lead over Roncada and Cooper…Another good start for Carpenter, he’s running 6th right now…
Lap 2 – RC has a 14.5 second lead now…Roncada didn’t come around so Cooper is in 2nd and Carpenter is in 3rd now…Running order is RC, Cooper, Carpenter, Povolny, Lusk, Lewis, Tortelli, Ferry, Dowd, LaRocco, Hagseth adnd Reynard…
Lap 3 – Lewis and Ferry are moving up, They are right on Cooper rear tire…
Lap 4 – Carmichael’s lead is now 22 seconds…
Alors la, arretez tout!!!!! le carmonckey est un delire vivant.
Lap 4 – Carmichael’s lead is now 22 seconds…Running order is RC, Ferry, Lusk, Tortelli, Lewis, LaRocco, Cooper, Carpenter and Reynard…
Lap 6 – Ferry is cutting into Carmichael’s lead by about a second and a half each lap, but RC may be too far out in front…
Lap 7 – Running order is Carmichael, Ferry, Tortelli, Lusk, LaRocco, Lewis, Reynard, Dowd, Cooper, Carpenter…
Lap 9 – Carmichael’s lead is now 25 seconds, Ferry has not come around again and now Tortelli moves into 2nd spot and Lusk to 3rd…Ferry now comes around in 5th place…
Lap 10 – Ferry is working his way back up, he’s right behind LaRocco now…
Lap 13 – Carmichael’s lead is now 31.5 seconds…Running order is RC, Tortelli, Lusk, Ferry, LaRocco, Reynard, Lewis, Dowd, Voss, Ramsey and Carpenter…
Final Lap – Carmichael still has a huge lead…What’s new! 38 seconds is the gap over Tortelli…
putain, mais c’est une fessee qu’il leur met!!!
une fessé !! nan nan, il leurs mets , tout court..
Et oui mon bon martin, j’etais en apnee a la plage, je reviens pour la manche et voila…..
250cc Moto Two Final: 1. Carmichael; 2. Tortelli; 3. Lusk; 4. Ferry; 5. LaRocco; 6. Reynard; 7. Lewis; 8. Dowd; 9. Ramsey; 10. Voss; 11. Carpenter; 12. K. Johnson; 13. Hagseth;
bon, Martin, STP occupe toi du general, je retourne bronzer.
L’a encore la moëlle le gars Cooper, même si les CV du 540 “works” doivent bien aider au lever de grille, ça fait plaisir de voir des “vieux” continuer à rouler pr le plaisir, et la mettre à bien des p’tits jeunes…
MX2K.com, pionnier des sites MX en France, offre une vision professionnelle mais décalée et pleine de bonne humeur sur tous les aspects du motocross. Résultats et compte-rendus sportifs nationaux comme internationaux, essais de motos et de produits, vidéos, galeries photos et interviews... Tout pour vivre à fond sa passion du motocross, sur ordinateur comme sur mobiles. A suivre aussi sur les réseaux sociaux !
© 2023 - CPPRESSE. Tous droits réservés.